نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن دهه بسیج سازندگی و در استقبال از دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان در یاسوج راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این نمایشگاه که با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح ، فرماندهان نواحی، جانشین و مدیران بسیج سازندگی سپاه فتح افتتاح شد، دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزا و مشاغل خرد و خانگی به ارائه محصولات خود پرداختند.

سردار مثنوی در بازدید از غرفه های این نمایشگاه با تقدیر از تلاش مجموعه بسیج سازندگی سپاه فتح و تولیدکنندگان ضمن شنیدن خواسته های غرفه داران، خواستار فراهم آوردن شرایط جهت برگزاری نمایشگاه در ایام مختلف سال شد.

گفتنی است غرفه صنایع تبدیلی، خیاطی دوخت لباس های فرم و محلی، صنایع دستی ، ترشیجات ، تولید نان محلی و بازهای کودکانه از جمله غرفه های پیش بینی شده در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی به مدت 3 روز در محل ورزشگاه تختی شهر یاسوج پذیرای علاقه مندان است.

 افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار